21 Noiembrie – ziua în care părintele Gheorghe Calciu a trecut la Domnul

Parintele Gheorghe Calciu

Încerc să vă iubesc după modelul iubirii supreme care este Mântuitorul şi mă rog ca să vă ţină pe toţi în dragostea Lui şi să ne facă mărturisitorii Săi în această lume plină de păcate şi de insanităţi.

Claudiu Târziu: Ce dor ne e de părintele Calciu

Astăzi se împlinesc 2 ani de la trecerea la cele veşnice a Părintelui Gheorghe Calciu. A trecut la cele veşnice, dar încă îi simţim prezenţa vie. Cei care l-au cunoscut fac asta având înregistrate în minte toate gesturile sfinţiei lui, dragostea părintească., cuvintele care mergeau mereu la inima, dar şi ceilalţi prin cuvântul pe care îl avem înregistrat video, audio, sau în scris., şi care vine tot timpul să ne îmbărbăteze, să ne lumineze, să ne explice ce se întâmplă şi de ce ni se întâmplă, şi chiar şi ce va urma.

Înainte de Sărbătoarea Paştelui anul acesta am hotărât să iniţiez acest blog dedicat părintelui Gheorghe Calciu dintr-un imbold sufletesc de a împărtăşi şi altora cine a fost părintele, cât de apropiat era de toţi cei din jur. Eu una nu l-am cunoscut personal, l-am întâlnit doar la conferinţa din 2003, am luat o binecuvântare, şi i-am mulţumit pentru cuvintele de folos trimise prin email periodic. Printr-o întâmplare adresa mea ade email ajuns la părintele Gheorghe în anul 2001, şi am păstrat toate articolele trimise .  Şi cum o bună parte din ele nu le-am găsit publicate pe internet, sau câteva le-am găsit publicate dar cu părţi lipsă, fie au fost cenzurate, fie din alte motive, m-am gândit să le public aici. Sper să fie de folos în continuare.

Voi încerca să mai adaug pe blog postări legate în special de părintele Calciu, mă refer mai mult la ecouri ale personalităţii sale. Articolele publicate pe alte site-uri pot fi vizionate direct din lista de linkuri împărţită pe diverse tipuri: articole despre părintele Calciu, articole scrise de părintele Calciu, articole în engleză şi articole scrise în memoria părintelui, fotografii, inregistrari audio si video si altele. Este loc şi pentru alte sugestii, desigur.

Mihaela Nedea

Doi ani fara Parintele Calciu. Dumnezeu sa-l aiba la dreapta Sa!

2 ani fara Parintele Calciu – intre strigatul marturisitor si slava prigonitorilor neo-farisei

Inmormantarea Parintelui Gheorghe Calciu – video

Lasă un comentariu